تازه‌ترین اخبار

بازدید مدیران شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران از بندرجاسک


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک ، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در این دیدار ضمن اعلام حمایت از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت توسعه متوازن  در حوزه های مختلف همراه با برنامه های آینده جاسک گفت: شهرستان جاسک  بدلیل موقعیت جغرافیایی واستراتژیک آن می تواند همزمان در حوزه های مختلف توسعه پیدا کند.

رادمهر افزود:با عنایت رهبری و برنامه های دولت به توسعه سواحل مکران ، در زمینه تامین منابع انرژی وزیر ساخت ها اقداماتی صورت گرفته وبرخی نیز در دستور کار می باشد.

فرماندار شهرستان جاسک بیان داشت : ارتقاء بیمارستان از ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخوابی که در سال گذشته با حضور وزیر بهداشت ساختمان آن مورد بهربرداری قرار گرفت ، فرودگاه نیز زیر ساخت ها آن برای راه اندازی پروزهای عمومی ومردمی انجام شد وبا حضور استاندار ومدیرعامل شرکت هواپیمایی به بهره برداری رسید وبا وجود متقاضی ومسافر قابلیت راه اندازی پروازها را دارد ، توسعه وبهسازی جاده جاسک میناب نیز صورت گرفته وفقط ۵ کیلومتر از آن باقی مانده است که بزودی به سرانجام می رسد .

وی بیان داشت : این سه پروژه از وعده های رئیس جمهور در دیدار با مردم جاسک بود که تکمیل گردیده وهمچنین آزاد راه کریدور خرمشهر چابهار یکی دیگر از وعده های ریاست جمهور محترم بود که در غرب استان هرمزگان شروع شده وجا دارد در شرق نیز بصورت همزمان تجهیز کارگاه وشروع بکارشود.

وی در خصوص دیگر زیر ساخت ها عنوان کرد : ظرفیت سد جگین در منطقه کوه های بشاکرد ونزدیکی جاسک قرار دارد که خط انتقال آب شهر انجام شده وتوسط معاون اول ریاست جمهور در سالهای اخیر به بهربرداری رسیده است ویکی از مزایای این سد قرار گرفتن در موقعیت کوه های بشاکرد می باشد که همیشه و حتی در تابستان در آنجا  بارندگی صورت می گیرد وآب سرریز می شود ، که علاوه بر تامین آب شرب مردم وکشاورزی دشت جگین ظرفیت استفاده در صنایع را دارد وهمچنین ساخت سد دوم پرکوه گابریک نیز که در موقعیتی نظیر سد جگین ودارای رود خانه های آبی در طول سال می باشد دردست اقدام است.

نماینده عالی دولت درشهرستان بیان داشت : در خصوص خط انتقال گاز و همچنین راه آهن برنامه های برای آینده در دستور کارمی باشد ومتولیان امر نیز در سنوات گذشته دیدارهایی از نزدیک داشته اند که همه این برنامه های برای توسعه سواحل مکران ودرجهت اجرای پروزهای بزرگ ملی می باشد وطبق بیانات ریاست جمهوری در دیدار با مردم این شهرستان هرکس در جاسک سرمایه گذاری کند سود خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی مکران، در این دیدار محمد رضا موثقی نیا مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران گفت: ما در منطقه چابهار کار را با قدرت آغاز کرده‌ایم و مهم‌ترین دلگرمی دست‌اندرکاران پروژه، منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و آبادانی سواحل مکران است.

وی به ظرفیت‌های نیروی انسانی این شرکت اشاره کرد و گفت نیروی انسانی مجرب و کارآزموده در حوزه پتروشیمی از سرمایه‌های اصلی این شرکت است که استفاده از دانش و تجربیات کارشناسی این شرکت در حوزه‌های HSE و خدمات غیرصنعتی امروزه مد نظر فعالین حوزه صنعت پتروشیمی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]