تازه‌ترین اخبار

تجلیل از پتروشیمی مکران به عنوان کارآفرین برتر در حوزه صنعت

مراسم روز جهانی کارگر، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مقامات دولتی، اعضای شورای شهر، امام جمعه چابهار، روسای ادارات و سازمان ها، فعالان بخش خصوصی و معتمدین محلی در محل سالن اجتماعات رسالت منطقه آزاد چابهار برگزار شد. در این مراسم، از کارآفرینان برتر بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، فرهنگی و خدماتی و کارگران نمونه واحدهای مختلف تقدیر شد.

مراسم روز جهانی کارگر، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مقامات دولتی، اعضای شورای شهر، امام جمعه چابهار، روسای ادارات و سازمان­ها، فعالان بخش خصوصی و معتمدین محلی در محل سالن اجتماعات رسالت منطقه آزاد چابهار برگزار شد. در این مراسم، از کارآفرینان برتر بخش­های مختلف صنعتی، گردشگری، فرهنگی و خدماتی و کارگران نمونه واحدهای مختلف تقدیر شد.

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این مراسم از پتروشیمی مکران به عنوان کارآفرین برتر بخش صنایع تقدیر شد. غلامرضا سرابندی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی منطقه آزاد چابهار ضمن اعلام این خبر در مصاحبه با تابناک سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در اداره کار منطقه آزاد چابهار جهت بررسی فعالیت شرکت ها، مواردی چون حجم اشتغال، افق اشتغال در آینده و میزان اهمیت به وضعیت معیشت را از نکات مهم بررسی شده در این کارگروه ها برشمرد و گفت پتروشیمی مکران توسط کارگروه صنایع اداره کار به عنوان کارآفرین برتر بخش صنعت انتخاب و معرفی گردید.

در این خصوص محمدهادی رضایی از مدیران پتروشیمی مکران ضمن اشاره به اشتغال روزانه بالغ بر ۷۰۰ نفر کارگر و بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راه‌سازی و تخصصی در این شهرک بیان داشت که اکثر قریب به اتفاق این افراد از نیروهای متقاضی محلی انتخاب و مشغول به کار شده اند. مدیرعامل پترو عمران افزود این میزان اشتغال در حالی است که پتروشیمی در آغاز راه است و نوید بخش افق روشن اشتغال در منطقه، استان سیستان و بلوچستان و حتی استان های همجوار به واسطه راه اندازی همه فازها می باشد. وی اشاره نمود که پس از راه اندازی همه فازها و واحدهای پتروشیمی در طی ۱۰ سال آتی، بالغ بر ۱۷۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم در این شهرک ایجاد خواهد شد.

شهرک پتروشیمی مکران، محل ساخت ۱۸ واحد بالادستی پتروشیمی و ۳۰ واحد صنایع پایین دستی در اراضی منطقه آزاد چابهار در حال ساخت است و پس از ماهشهر و عسلویه، قطب سوم پتروشیمی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]