تازه‌ترین اخبار

جانشین مدیرعامل ساتا:

دو ویژگی مطالعات زیست‌محیطی و مطالعات اجتماعی، پتروشیمی مکران را متمایز کرده است

جانشین مدیرعامل ساتا گفت: سواحل مکران ظرفیت بی‌بدیلی در توسعه دارد؛ چه توسعه دریامحور و چه حوزه انرژی.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، امیر سرتیپ احد امیری، جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ گفت: موضوع توسعه اقتصادی و اشتغال نیروی کار، در کل جوامع اهمیت بسزایی دارد و ساتا نیز به دنبال این مهم است

وی افزود: سواحل مکران ظرفیت بی‌بدیلی در توسعه دارد؛ چه توسعه دریامحور و چه حوزه انرژی.

امیر سرتیپ امیری، سواحل مکران را فرصت مهمی برای کشور دانست و گفت: ظرفیت‌های منطقه مکران، فرصت مهمی برای کشور است و ساتا در قالب طرح‌هایی در حال پیگیری ماموریت‌های محوله در این خصوص است است که یکی از مهم‌ترین آنها، طرح سومین قطب پتروشیمی کشور در منطقه چابهار است.

وی ادامه داد: دستاورد مگاپروژه‌های اقتصادی نظیر شهرک پتروشیمی مکران، ارتقای شاخص‌های اقتصادی منطقه، کاهش نرخ بیکاری و دستیابی به رضایتمندی اجتماعی در منطقه است.

وی تمایز هاب سوم پتروشیمی نسبت به نمونه‌های مشابه را در پیوست‌های زیست‌محیطی و فرهنگی-اجتماعی آن دانست و گفت: بر مبنای مطالعاتی که در منطقه مکران شده، با رعایت مباحث زیست محیطی و نیز فرهنگی اجتماعی، تلاش شده هاب سوم پتروشیمی در آن منطقه به صورت اصولی ایجاد گردد.

جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح افزود: طبق دستور کار مدیریت ارشد این پتروشیمی، قرار بر استفاده حداقل ۷۰ درصدی از نیروهای بومی منطقه است که نویدبخش کاهش شدید نرخ بیکاری در منطقه است؛ بعلاوه با مطالعات زیست محیطی صورت گرفته، شاهد تجربیات هاب‌های قبلی در موضوع آسیب به محیط زیست نخواهیم بود.

جانشین مدیرعامل ساتا در خاتمه ضمن اشاره به نقش پتروشیمی مکران در جهش تولید، به مشارکت خوب مردم اشاره کرد و گفت: با راه اندازی شهرک پتروشیمی مکران، شاهد رضایتمندی مردم صبور و نجیب منطقه، رونق تولید و رشد اقتصادی کشور خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]