تازه‌ترین اخبار

دکتر نبی، کارآفرین:

از جوار بارگاه ثامن‌الحجج، سلام گرم من را به مدیران و کارمندان پتروشیمی مکران و شستان برسانید

“اینجا شرط استخدام سوءپیشینه است” شعار کارخانه‌ای نام‌آشناست که دکتر علیرضا نبی، داور معروف برنامه میدان برای یکی از کارخانه‌هایش انتخاب نمود و به واقع، به جهت کاهش بازگشت افرادی که سوء سابقه دارند به دامن جرم و اعمال خلاف، همواره تلاش نموده است.

دکتر علیرضا نبی در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران ضمن اشاره به دغدغه‌های اشتغال و معیشت جوانان گفت: بیکاری ام‌الفساد است و این موضوع در بخش‌هایی از جامعه، سبب سوق یافتن جوانان به خرده خلاف و یا حتی عضویت در گروه‌های تبهکار می‌شود.

وی به تلاش خود و بنیاد خیریه نبی در جهت ایجاد اشتغال برای مجرمینی که دوران محکومیت خود را گذرانده‌اند اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما هدف حمایت از اشتغالزایی افراد آسیب دیده؛ معتادین بهبودیافته، زندانیان آزاد شده جرائم عمد و غیرعمد‌ و زنان سرپرست خانوار در جوار امام مهربانی‌هاست.

عضو پیوسته مجمع کارآفرینان ایران با مهم قلمداد کردن فعالیت‌های شستان گفت: اگر امروز یک وجب از خاک میهنمان به دست دشمنان نیفتاده است، به سبب مجاهدت و ایثار مردانی است که امروز بخش عظیمی از آنها را به نام “بازنشستگان نیروهای مسلح” می‌شناسیم و به واقع، هر فعالیت اقتصادی برای تامین مالی این قشر غیور، مقدس، ستودنی و زیباست.

وی افزود به تصور من که در جوار حضرت ثامن‌الحجج زندگی می‌کنم، کار برای بازنشستگان نیروهای مسلح، همتراز خادمی حضرت اما رضاست و دست مدیران شستان را برای این خدمت مقدس می‌بوسم.

دکتر نبی با تمجید از فعالیت‌های پتروشیمی مکران و سایر طرح‌های اشتغالزای شستان گفت: چه زیباست که بتوانید حتی یک نفر را با اشتغال از جرم و تباهی دور نگه‌دارید و امروز که خبر اشتغال بیش از ۴۰۰۰ نفر در پتروشیمی مکران که می‌دانم مردم این منطقه به چه میزان در تصمیم‌گیری‌ها مغفول مانده‌اند را می‌شنوم، به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنم.

وی در خاتمه گفت: قطعا پتروشیمی مکران و این قبیل طرح‌ها، مشتریان من (مجرمین عمد و غیر عمد، معتادین و زنان بی‌سرپرست) را کم می‌کنند و سپاسگذار این عزیزان هستم؛ در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) سلام گرم من را به این عزیزان و فرماندهانم در شستان برسانید و از صمیم قلب از خداوند متعال برای ایشان طلب خیر، موفقیت و بهروزی دارم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]