تازه‌ترین اخبار

سخنگوی وزارت دفاع:

به دنبال توسعه پایدار در سواحل مکران هستیم/ نقش پتروشیمی مکران در ارتقای امنیت جنوب شرق کشور

سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی‌نیک در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران‌اکسپو۲۰۲۴ گفت: وزارت دفاع از طریق صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح، به دنبال توسعه پایدار و ارتقای اشتغال در سواحل مکران است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، سخنگوی وزارت دفاع گفت: امنیت سواحل و مرزها از اولیت‌های کشور است، خصوصا در حوزه سواحل جنوبی، مرزهای شرقی و جنوب شرق کشور و همه بخش‌های مرتبط با امنیت این مناطق، برنامه‌های مدنظر را دنبال می‌کنند.

سردار طلایی نیک گفت: در چارچوب تدابیر اتخاذی و ساز و کار مرتبط با ارتقای امنیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، جهت نهادینه شدن تمام مولفه‌های امنیت در این مناطق، وزارت دفاع نیز متناسب با نیازسنجی و منابع مصوب، در راستای تامین امنیت مناطق جنوب شرق کشور، با پشتیبانی از ارکان دفاعی و مرزبانی در حال فعالیت است.

وی ضمن مهم برشمردن پروژه‌هایی نظیر شهرک پتروشیمی مکران در جنوب شرق کشور گفت: وزارت دفاع از طریق صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح در راستای توسعه اشتغال و توسعه پایدار اقتصادی سواحل مکران اهتمام ویژه دارد و طرح های متعدد از طریق ساتا و شستان در این مناطق در حال انجام است که کمک بزرگی به پایداری امنیت سواحل مکران و جنوب شرق کشور خواهد داشت.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: وزارت دفاع آمادگی تامین مالی این دست طرح‌های اقتصادی، از منابع داخلی و نیز تامین سرمایه خارجی از طریق صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح و نیز سایر بخش‌های اقتصادی ودجا را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]