تازه‌ترین اخبار

مشاور وزیر دفاع:

حمایت ویژه وزارت‌ دفاع از پروژه‌های همسو با اقتصاد دفاعی

امیر سرتیپ نجفی‌پور، مشاور مدیریتی وزیر دفاع از حمایت ویژه این وزارتخانه از پروژه‌های همسو با اقتصاد دفاعی گفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، امیر نجفی‌پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو گفت: با توجه به ظرفیت‌های دیپلماتیک ایجاد شده، در انتظار شکوفایی ظرفیت‌های صادراتی زیرمجموعه‌های اقتصادی وزارت دفاع، خصوصا در بازارهای جدید مثل افریقا هستیم.

مشاور مدیریتی وزیر دفاع افزود: به نظر می‌رسد نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امکان دستیابی به ظرفیت‌های جدید صادراتی را برای مجموعه‌های اقتصادی ودجا به خوبی فراهم می‌کند.
وی افزود: شاید بزرگترین دستاورد این نمایشگاه، اعتماد به‌نفسی است که به زیرمجموعه‌های اقتصادی وزارت دفاع در باب توسعه کسب‌وکار می‌دهد؛ چرا که وزارت دفاع همیشه در حوزه طراحی و تولید در وضعیت خیلی خوبی قرار داشته، لیکن در امور بازاریابی و فروش نیاز به کار بیشتری دارد که این نمایشگاه در ظرفیت خوبی برای ارتقای مهارت‌های کسب و کار واقعی و بازاریابی، برای شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه ودجا می‌دهد تا در این حوزه نیز به مشابه طراحی و تولید قوی باشیم.

امیر نجفی‌پور با تاکید بر نقش پروژه شهرک پتروشیمی مکران در راستای اقتصاد دفاعی گفت:  نگاه وزارت دفاع به مقوله کسب و کار، توسعه اقتصاد دفاعی است که نتیجه آن به مانند موضوع دفاع،  ارتقای امنیت است.

وی افزود: در هر منطقه‌ای از کشور که بتوان از طریق فعالیت اقتصادی، شاهد ارتقای شاخص‌های رفاه و اشتغال و کاهش بیکاری و در نتیجه افزایش امنیت باشیم، با تاکید فراوان از آن فعالیت حمایت کرده و می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]