تازه‌ترین اخبار

پتروشیمی مکران میزبان بالغ بر 300 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) چابهار

در آستانه لیالی قدر و همزمان با هفته اطعام و اکرام، پتروشیمی مکران میزبان بالغ بر ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) چابهار شد.
به گزارش خبرنگار تابناک از محل باشگاه ملوانان چابهار، در این مراسم که معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، مسئولان کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، مقامات شورای شهر و شهرداری، مدیران و معاونین فرمانداری چابهار، مقامات نظامی و انتظامی و تنی چند از مدیران منطقه آزاد چابهار نیز حضور داشتند، گلزاری مقدم مدیرکمیته امداد چابهار بیان داشت: سنت حسنه افطار و اطعام ایتام جایگاه ویژه‌ای نزد مردم خونگرم سیستان و بلوچستان دارد که امشب شاهد این اتفاق مبارک به همت مدیران پتروشیمی مکران و همکاری کمیته امداد امام خمینی بودیم.

وی به همکاری‌های نزدیک پتروشیمی مکران و کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار اشاره کرد و افزود: کمیته امداد، یادگار امام راحل است که با همت و تلاش مدیران با سابقه و دلسوز این نهاد، خدمات گوناگون و ارزنده‌ای را به مددجویان و افراد تحت پوشش خود ارائه می‌کند.

وی افزود همراستایی صنایع بزرگی چون پتروشیمی با اهداف مترقی این نهاد همچون مراسم اطعام ایتام که امشب شاهد آن بودیم و یا طرح توزیع سبد ارزاق در شب عید توسط این پتروشیمی بیانگر ظرفیت اجتماعی صنایع و درک درست از اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در قبال جامعه محلی است که امیدواریم سایر صنایع نیز به مشابه پتروشیمی در دستگیری از محرومین مشارکت کنند.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در این مراسم به خبرنگار تابناک گفت: حمایت‌ صنعت از محرومین در حد بضاعت از رویکردهای اجتماعی پتروشیمی مکران در چابهار است و در این راستا افتخار می کنیم که امشب میزبان قدوم ۳۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی چابهار بودیم.

مهندس موثقی‌نیا در پایان سخنان خود از جوانان و نوجوانان حاضر در این مراسم خواست با تلاش و کوشش و تحصیل علم و دانش و کسب مدارج بالای علمی، پاسخ مناسبی به زحمات و تلاش‌های مادران خود بدهند.

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار چابهار ضمن قدردانی از تلاش‌های پتروشیمی مکران در توجه به محرومین جامعه گفت: حضور ایتام در جمع امشب که ترکیبی از مدیران و مسئولین چابهار در سطوح مختلف است سبب دلگرمی این عزیزان و امری پسندیده و ثواب است. دکتر درویشی افزود بی شک مراسم افطار امشب برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی چابهار شبی به یادماندنی و فراموش نشدنی است.

سرهنگ کیخا رئیس بسیج منطقه آزاد چابهار نیز در سخنانی به حسن همکاری پتروشیمی مکران اشاره کرد و گفت با اینکه چند سالی بیشتر از عمر پتروشیمی مکران در چابهار نمیگذرد و هنوز شهرک پتروشیمی مکران به تولید محصول نرسیده است، شاهد خیرات و برکات متعددی از این مجموعه در سطح جامعه محلی بوده‌ایم که امیدواریم این رویکرد از پتروشیمی به سایر صنایع منطقه تسری پیدا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]