تازه‌ترین اخبار

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی مکران در پی درگذشت حاج یارمحمد رئیسی

در پی درگذشت حاج یارمحمد رئیسی از فعالین فرهنگی چابهار و از همکاران شهرک پتروشیمی مکران، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش تابناک، متن پیام علیرضا منیری ابیانه به شرح ذیل است:

واکنش‌ها به خبر درگذشت مدیر محیط زیست منطقه آزاد چابهار/ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار: با حضور مصطفی‌زاده رویکرد محیط زیستی منطقه آزاد چابهار دو چندان شد/ مدیرعامل پتروشیمی مکران: فعالیت‌های دکتر مصطفی‌زاده در عرصه محیط زیست کشور ماندگار استانالله و اناالیه راجعون

شهرک پتروشیمی مکران در قلب نگین سواحل مکران، نه به واسطه سرمایه‌گذاری‌های سنگین مادی که به همت و کوشش خستگی‌ناپذیر مردمانی در حال ساخت است که می‌دانند توسعه‌ی پایدار در این منطقه بدون توسعه‌ی صنعت و توجه به نیروی انسانی میسور نمی‌باشد.

امروز در کمال ناباوری و با اندوه فراوان، مجبور به وداع با یکی از مردانی هستیم که بیش از ۳۰ سال در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش چابهار خدمت نمود و پس از بازنشستگی، مدتی توفیق همکاری با ایشان در سایت پتروشیمی چابهار را داشتیم.

هرچند خبر درگذشت مرحوم حاج یارمحمد رئیسی ، خانواده بزرگ پتروشیمی و همکاران ایشان در تهران و چابهار را در اندوهی عمیق فروبرد، لیکن خاطرات این انسان شریف، اطلاعات جامع فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی که بی‌دریغ در اختیار می‌گذاشت، حوصله و صبری که در انجام مسئولیتش داشت و چهره‌ی مهربانش وی را در اذهان همکاران زنده نگاه می‌دارد.

اینجانب ضایعه درگذشت مرحوم رئیسی را به خانواده محترم ایشان، طایفه بزرگ رئیسی، اهالی محترم کیشکور و عزیزانمان در ستاد تهران و سایت چابهار تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان سلامتی، طول عمر باعزت، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم..

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران

علیرضا منیری ابیانه

درگذشت فعال فرهنگی چابهار/ پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی مکران در پی درگذشت حاج یارمحمد رئیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]