آگهی مزایده فروش یک قطعه زمین متعلق به شرکت خط لوله انتقال گاز مکران منطقه آزاد چابهار

آگهی مزایده فروش یک قطعه زمین متعلق به شرکت خط لوله انتقال گاز مکران منطقه آزاد چابهار

www.mokran.ir/?p=3878

شرکت خط لوله انتقال گاز مکران منطقه آزادچابهار در نظر دارد یک قطعه زمین با مشخصات مندرج در جدول ذیل را از طریق مزایده عمومی به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید. 

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) و یا معرفی نامه کتبی (جهت اشخاص حقوقی) از تاریخ انتشار آگهی تا تاریخ ۱۴۰۳.۰۲.۱۶ از ساعت ۹ الی ۱۲ به استثنای روزهای پنج‌شنبه و تعطیل به آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه آزادگان، پلاک۱۷، طبقه ششم (مدیریت حقوقی) مراجعه نمایند.

ردیف

نشانی ملک

مساحت

قیمت پایه

۱

استان بوشهر،شهرستان عسلویه ،کنگان، اخند، روستای دهنو

۱۲۴۷۰۰ مترمربع

۳۵۰ میلیارد ریال

الف:سپرده شرکت در مزایده:

کلیه متقاضیان مکلفند یک فقره ضمانت‌نامه معتبر بانکی شرکت در مزایده به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال با مدت اعتبار ۳ ماه (بدون قید و شرط و قابل تمدیدمکرر) به نفع شرکت خط لوله انتقال گاز مکران منطقه آزادچابهار (سهامی خاص) به عنوان تضمین شرکت در مزایده تهیه و در پاکت مربوطه قرارداده و به همراه سایر اسناد مزایده در موعد مقرر تحویل نمایند.

ب:شرایط مزایده:

۱-مهلت تحویل پیشنهادها حداکثر تا تاریخ۱۴۰۳.۰۲.۲۶ می‌باشد.

۲- مزایده‌گزار در رد یا قبول پیشنهادها مختار است و هیچ اعتراضی در این خصوص از متقاضیان مسموع نبوده و محکوم به رد است.

۳-سایرشرایط به شرح مندرج در دستورالعمل و شرایط شرکت در مزایده خواهد بود که به همراه اسناد مزایده تحویل متقاضیان خواهد شد و رعایت کلیه شرایط برای متقاضیان الزامی است.

۴-هزینه آگهی بر عهده برنده مزایده است.

ج:نحوه دریافت بهای مورد معامله:

۵۰ درصد بهای مورد معامله هم‌زمان با انعقاد قرارداد و ۵۰ درصد بهای مورد معامله، حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز هم‌زمان با تنظیم سند رسمی دریافت می‌گردد. درصورت عدم حضور خریدار جهت انتقال سند در دفتر اسناد رسمی، ۱۰ درصد از کل ثمن معامله به عنوان وجه التزام عدم انجام تعهد، از مبلغ دریافتی به نفع شرکت خط لوله انتقال گاز مکران کسر و قرارداد مطابق شرایط مندرج در مبایعه‌نامه فسخ می‌شود.

 

تصاویر مرتبط با خبر

بنر مناسبتی

آخرین اخبار شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --