امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با پتروشیمی مکران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با پتروشیمی مکران

www.mokran.ir/?p=3763

پیرو حمایت از سیاست‌های نظام در راستای توسعه سواحل مکران، بانک تجارت با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار حمایت خود را اعلام کردند.
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت کشور در جلسه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، چابهار را یکی از مناطق اقتصادی ویژه با موقعیت راهبردی در جنوب شرق ایران عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار یکی از مناطق اقتصادی ویژه با موقعیت راهبردی بوده که در جنوب شرق ایران و در کنار دریای عمان و اقیانوس هند واقع شده است.

مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد: چابهار تنها گذرگاه ارتباطی بین کشور‌های آسیای میانه محصور در خشکی (ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان) با آب‌های آزاد است.

اخلاقی با بیان اینکه این منطقه یکی از مهمترین نقاط کریدور شمالی و جنوبی و شرقی و غربی جهان است، تصریح کرد: در چابهار سرمایه‌گذاری زیادی انجام شده است که از میان آن‌ها می‌توان به ساخت اسکله، افزایش گنجایش کشتی‌های اقیانوس پیما، ساخت راه اهن به سمت کشور‌های آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی اشاره کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران چابهار به منظور افزایش تعاملات، امضای تفاهمنامه همکاری مورد توافق طرفین قرار گرفت.

اخلاقی گفت: مجموعه شستان و پتروشیمی توسعه نگین مکران از جمله مشتریان بانک تجارت است و افزایش تعاملات بانکی با امضاء تفاهم‌نامه مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

وی گفت: موقعیت استراتژیک این منطقه و نزدیکی به بازار‌های مصرف بزرگ دنیا از طریق اتصال به آب‌های آزاد و توجیهات اقتصادی ناشی از آن اهمیت این پروژه را بیش از پیش محسوس می‌کند.

مراسم کلنگ‌زنی ساختمان شعبه شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران با حضور مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مسئولان و مدیران مجموعه شستان برگزار شد.

شریفیان معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و شبکه فروش، رامین معاون مدیرعامل در امور بین‌الملل، گودرزی مدیر امور استان‌های جنوب کشور، بزرگ مدیر امور بانکداری شرکتی، قاسمی موقر مشاور معاون مدیرعامل، لکزائی مدیر شعب سیستان و بلوچستان، بلوچ زهی معاون اداری و مالی منطقه و انعام‌زاده سرپرست ناحیه چابهار مدیرعامل بانک را در این دیدار‌ها و بازدید‌ها همراهی کردند.

تصاویر مرتبط با خبر

بنر مناسبتی

آخرین اخبار شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]