ظرفیت‌های سواحل مکران، محرک توسعه اقتصادی در برنامه ششم

ظرفیت‌های سواحل مکران، محرک توسعه اقتصادی در برنامه ششم

www.mokran.ir/?p=3405

به گزارش تسنیم، صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان در ششمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان به طرح امکان سنجی احداث بندر در کوه مبارک جاسک اشاره و اظهارداشت: تهیه گزارش امکان سنجی یکی از مراحل کار در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری است.

وی در ادامه افزود: شرکتی که پیشنهاد احداث این بندر در کوه مبارک جاسک را ارائه داده، از شرکت های موفق در عرصه اقتصادی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان با اشاره به مراحل تدوین برنامه ششم توسعه و تهیه برش استانی تصریح کرد: ابلاغ سیاست های کلی و تدوین برنامه ها بر اساس تدوین برنامه های بخشی و فرابخشی و در نهایت استانی ارائه می شود.

دریانورد در ادامه با اشاره به ۱۴ تا ۱۶ موضوع خاص برای برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده که از موارد مرتبط با حوزه جغرافیایی هرمزگان است بیان داشت: توسعه سواحل مکران و جمعیت پذیری سواحل است که ظرفیت های بکر این مناطق به عنوان محرک توسعه اقتصادی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه های بخشی برنامه ششم آغاز شده تأکید کرد: برای تاثیرگذاری هرمزگان در روند تدوین این برنامه مدیران استان تلاش بیشتری داشته باشند تا برنامه ششم برنامه ای واقع بینانه از و واقعیت ها و کمبودها باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تصویب مصوبات سایر کارگروه های  زیرمجموعه شورای برنامه ریزی  را از وظایف شورای برنامه ریزی  برشمرد و اجرای مصوبات کارگروه های یادشده  را در گرو تصویب شورای برنامه ریزی دانست.

تصاویر مرتبط با خبر

بنر مناسبتی

آخرین اخبار شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]