پتروشیمی مکران سبب آبادانی، رفاه و رونق اقتصادی منطقه

پتروشیمی مکران سبب آبادانی، رفاه و رونق اقتصادی منطقه

www.mokran.ir/?p=3373

احمد مهدوی ابهری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از شهرک پتروشیمی مکران بازدید نمود. در این بازدید چندساعته که مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران و سرمایه‌گذاران واحدهای مستقر در شهرک حضور داشتند، مهدوی محل کنونی سایت را بهترین جای ایران برای بارگذاری هاب سوم پتروشیمی دانست.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی مکران، مهدوی با اشاره به اینکه مکران نگین خاک خورده ایران است، کار و تلاش را باعث ظاهر شدن این گنج نهفته دانست و بیان کرد این تلاش و جهد در شهرک پتروشیمی مکران به خوبی مشخص و آشکار است.

این مدیر سندیکای پتروشیمی همچنین افزود تا پیش از این بازدید تصوراتی از شهرک پتروشیمی مکران داشتم، ولی با بازدید امروز و مشاهده حجم عظیم کارهای صورت گرفته به آینده آن بسیار امیدوار شدم و بی شک این شهرک سهم بسزایی در دستیابی صنعت پتروشیمی به افق‌های چشم‌انداز ۱۴۰۴ خواهد داشت.

انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با بیش از ۶۴ شرکت عضو از جایگاه ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور برخوردار است و به عنوان بزرگترین تشکل صنفی کشور در این حوزه شناخته می‌شود.

در این انجمن مدیران بیش از ۶۴ شرکت بزرگ تولید کننده محصولات واسطه‌ای و نهایی پتروشیمی گرد هم آمده‌اند تا با تعامل و همفکری با یکدیگر و با یک زبان مشترک ضمن انجام فعالیت های صنفی در جهت تحقق و حفظ منافع جمعی، دولت را در فراهم آوردن زمینه ها و بسترهای مناسب در عبور موفقیت آمیز از مرحله گذار اقتصادی یاری دهند.

تصاویر مرتبط با خبر

بنر مناسبتی

آخرین اخبار شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

[html_block id="258"]